Ik heb je hulp nodig. Normaal gesproken ken je mij van de zakelijke mails en dat soort dingen maar nu even iets anders. Dus ik stuur je deze mail ook vanaf mijn privé account.

Ik heb je hulp nodig.
In de mei vakantie (1-13 mei) ga ik voor twee weken naar Lesbos. Hier ga ik helpen bij de vluchtelingen crisis die daar nog steeds gaande is.
In februari zag ik dit bericht via social media voorbij komen. En dat ging mij niet in de koude kleren zitten en liet mij niet los. Hie moest ik gewoon iets mee doe. En dus ga ik twee weken als vrijwilliger werken op Lesbos.

Ik vind het heel spannend kan ik je vertellen. Zet mij voor een groep om een verhaal te vertellen, laat mij ondernemen en laat mij spannende expedities doen. Dat is gesneden koek. Maar helpen op Lesbos heeft een andere dimensie.

Behalve mijn handen uit de mouwen steken wil ik ook de kinderen op Lesbos helpen. Ik heb daar een korte video over gemaakt. Daarin vertel ik hoe jij kan helpen. En dat is makkelijker dan je denkt.

Bekijk de video hier en laten we samen ons steentje bijdragen aan de toekomst van een ander.

Alvast bedankt voor je tijd en support!

Door het goed online vertellen van jou verhaal bereik je meer en betere afnemers. Zij kopen wat jij aanbiedt.

Als meer afnemers jouw product kopen dan je voor mogelijk hield. Wat doet dit met je zelfvertrouwen? Die groeit als een dolle!

Dan ga je ‘Nee’ zeggen tegen afnemers waar je niet aan wilt leveren. En de overige afnemers willen meer betalen.

Je hebt nog meer plezier in je werk. Je wordt er nog beter in.

Je houdt geld over om de administratie uit te besteden. En de marketing is enkel enthousiast vertellen over die prachtige producten en diensten die je levert.

End of story.